®

........

Наші друзі:












СТ Дизайн

 

  1. Яка гарантія на блокування?

  2. Якщо поставити лок-райт в передній міст, то машина зможе повертати?

  3. Чи обов'язково при їзді по асфальту вимикати хаби або досить вимкнути міст роздавальною коробкою?

  4. Як елементарно перевірити роботу блокування лок-райт?

  5. Яку оливу ви рекомендуєте заливати в міст з блокуванням лок-райт?

  6. Лок-райт заблокований тільки коли колеса рухаються прямо? Адже в повороті він розблоковується.

  7. Особливості керування автомобілем зі встановленим блокуванням лок-райт.

 

1. Яка гарантія на блокування?

Гарантія на блокування 12 міс.з дня продажу.

2. Якщо поставити лок-райт в передній міст, то машина зможе повертати?

Звичайно. При повороті зовнішнє колесо почне обганяти внутрішнє і локер розблокується. Кермо вільно обертається, відмінностей від звичайного "вільного" диференціала ви не помітите.

3. Чи обов'язково при їзді по асфальту вимикати хаби або досить вимкнути міст роздавальною коробкою?

Експлуатація автомобіля з блокуванням не відрізняється від експлуатації автомобіля зі звичайним диференціалом. Тому керуйтеся рекомендаціями виробника Вашого автомобіля.

4. Як елементарно перевірити роботу блокування лок-райт?

Спосіб 1: Увімкніть хаби. Роздавальна коробка в режимі 2wd (повний привід вимкнений). Проїдьте автомобілем декілька поворотів. При цьому кермо нікуди не повинно тягнути. "Важке" кермо" - ознака неробочого блокування лок-райт.

Спосіб 2: Увімкніть хаби. Роздавальна коробка в режимі 2wd (повний привід вимкнений). За допомогою домкрата вивісьте одне переднє колесо та обертайте його руками. Колесо повинне легко обертатися, при цьому з переднього моста буде чути легкі клацання блокування, що розблокувалося.

5. Яку оливу ви рекомендуєте заливати в міст з блокуванням лок-райт?

Спеціальну оливу для експлуатації локера "Аміса" не потрібно. Використовуйте рекомендовану оливу виробником Вашого автомобіля. Не допускайте роботи редуктора зі зниженим рівнем оливи.

6. Лок-райт заблокований тільки коли колеса рухаються прямо? Адже в повороті він розблоковується.

Так, лок-райт в повороті розблоковується. Але це доки є різниця в швидкостях лівого і правого коліс. Досить відстаючому колесу забуксувати - воно "наздожене" випереджаюче колесо і локер знову заблокується. 7. На відміну від вільного диференціалу, який розподіляє крутний момент між колесами, з встановленим блокуванням лок-райт є особливості в керуванні автомобилем. І головна відмінність в тому, що лок-райт не розподіляє крутний момент між колесами, а під'єднує-від'єднує колеса в залежності від умов.

Особливості керування автомобілем з встановленим блокуванням лок-райт у задній міст:

при прямолінійному русі особливих відмінностей не спостерігається, машина поводить себе як без блокування. А ось в поворотах робота лок-райта починає проявлятися. Машина намагається "продовжити" прямолинійний рух. При крутому повороті ведучим стає внутрішнє колесо і якщо надмірно начавити важіль газу або на дорозі наявний сніг (гравій, пісок) - тоді внутрішнє колесо пробуксує, блокування підключить зовнішнє и маємо занос задньої частини автомобіля. Саме тому рекомендуєтся проходити повороти на "рівному" газу чи ледь скидаючи газ. При старті автомобіля в поворот набирати швидкість потрібно плавно, постійно контролюючи момент пробуксовки колеса. Ця особливість поведінки автомобіля в поворотах призводить до деякого дискомфорту при їзді по місту. На бездоріжжі з невеликими швидкостями ця незручність непомітна і лок-райт демонструє тільки свої плюси.

Особливості керування автомобілем з встановленим блокуванням лок-райт у передній міст:

переважна більшість позашляховиків мають постійний задній привід і передній що підключається. Для повсякденної їзди по місту і регулярних виїздів на природу рекомендується встановлення лок-райта в передній міст. Це дозволить зберегти динаміку і керованість автомобіля з вільним диференціалом та підвищену прохідність на бездоріжжі. Хоча й тут є свої відмінності, які добре помітні при їзді по місту взимку. Ці особливості походять від алгоритму роботи блокування: ведуче колесо те, яке більше навантажене (внутрішнє при повороті чи яке має краще зчеплення з дорогою). Зазвичай зимова дорога має ділянки з різним покриттям: лід, асфальт, сніг, пісок... Природьно, що машину тягне колесо, яке має краще зчеплення з дорогою. Як результат водій чітко "чує" на кермі де асфальт чи сніг. При цьому кермо випускати з рук не можна, інакше машину "поведе". В поворотах також не можна сильно газувати, інакше буде пробуксовка обох передніх коліс і автомобіль просто не поверне. Скидаючи газ спостерігається явище навпаки - "довертання" автомобіля. При певному досвіді, комбінуючи керування кермом і газом, можливо досягти дуже непоганої керованості на ожеледиці, яка недосяжна при їзді зі звичайним диференціалом. Також неприпустимі люфти в рульовому керуванні автомобіля, неправильні кути встановлення коліс, різні діаметри коліс (різний тиск, неоднакове зношення), що обов'язково призведе до погіршення керованості. При їзді на бездоріжжі перерахованих незручностей не спостерігається завдяки малим швидкостям та приблизно однакового зчеплення коліс з дорогою.

 

Також варто знати: Робота Lock-right

 

Ви також можете залишити свої відгуки та пропозиції стосовно нашої продукції,
які допоможуть нам зробити її кращою.
Просто заповніть форму, надану нижче:

Ваша адреса електронної скриньки (ваш e-mail):

Відгук, пропозиція :